U petak 25. 10. 2019. g. učenici prvih razreda svoje su obrazovanje upotpunili stručnom ekskurzijom u Oroslavju i Zagrebu u pratnji profesorica Gordane Radić Labinjan, Mirande Guštin i Irene Hudak Bogešić. Učenici su imali priliku vidjeti kako znanost može biti zanimljiva i kako je prisutna na svakom koraku. Tako su u Oroslavju posjetili Park znanosti u kojem su na primjeru pokusa mogli vidjeti  zašto klizačica na ledu radi bržu piruetu stisnutih ruku nego raširenih, kako se zbrajaju vektori, zašto u sviralama nastaju zvučni valovi, kako zbog tromosti oka nastaju optičke iluzije kao i mnoštvo drugih primjera. U Zagrebu su učenici posjetili Fakultet  elektrotehnike i računarstva gdje su sklapali lego robote te sa njima izvodili pokuse, educirali su se o obnovljivim izvorima energije i o matematičkim izračunima uštede energije. Nekolicina učenika, potaknuta znatiželjom, prisustvovala je i dijelu nastave za studente na višoj godini studija. Dio učenika posjetio je Institut Ruđer Bošković gdje su sudjelovali u radionicama u sklopu međunarodnog programa  BASF Chemgeneration. Tijekom jedne radionice učenici su se susreli s nizom kemijskih pokusa koji im daju priliku sudjelovati u rješavanju jednog od najvećih problema suvremenog društva, a to je iskorištavanje otpada kao sirovine i obnovljivih izvora za nove proizvode. Stoga su učenici sami reciklirali papir, izrađivali sustav za filtriranje vode, provodili elektrolizu metala i dokazivali kako se određene vrste plastike mogu razgraditi u svega nekoliko tjedana.

I ova je stručna ekskurzija osmišljena kao korelacija više predmeta, pa osim STEM područja, učenici su u Arheološkom muzeju imali prilike vidjeti i čuti nešto i o Egipatskoj i Antičkoj kulturi. Naročito su se zainteresirali za egipatske mumije, a najdublji dojam ostavila je Zagrebačka mumija.

Možemo zaključiti da su ovakvim oblikom međupredmetne terenske nastave naši učenici nadasve iskusili atraktivnost STEM područja, ali i doista doprinijeli oživotvorenju reformske krilatice "škola za život".